Vše skladem a ihned k vyzvednutí v Praze

Reklamace a vrácení zboží

  Chybějící zboží, ztracená zásilka

  • Zásilka dorazila poškozená
  • Přepravce zásilku nedoručil
  • Chybějící zboží nebo záměna za jiné

V těchto případech nás kontaktujte na telefonním čísle +420 733 418 418 případně na emailu info@jablecnedily.cz.

  Vrácení zboží

Pokud jste objednali špatný model, zboží se Vám nelíbí nebo se jedná o nevodný dárek, je možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit.

Můžete využít dvou způsobů vrácení zboží:

1) Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné tak ihned vystavíme dobropis a peníze Vám vrátíme.

2) Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce vratka. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém

  Reklamace

Pokud je zakoupené zboží nefunkční nebo se na něm projevila nějaká vada, můžete využít svého práva na reklamaci.

Můžete využít dvou způsobů reklamace:

1) Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné na místě reklamaci vyřešíme. U některých závad a produktů reklamace na místě možná není. V tom případě s Vámi sepíšeme reklamační protokol a během několika dnů Vás budeme kontaktovat s vyjádřením.

2) Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce reklamace. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení