Reklamace a vrácení zboží

Chybějící zboží, ztracená zásilka

- Zásilka dorazila poškozená
- Přepravce zásilku nedoručil
- Chybějící zboží nebo záměna za jiné
V těchto případech nás kontaktujte na telefonním čísle +420 774 040 405 případně na
emailu info@jablecnedily.cz

 

Reklamace

Pokud je zakoupené zboží nefunkční nebo se na něm projevila nějaký vada, můžete využít
svého práva na reklamaci.

Můžete využít dvou způsobů reklamace

- Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné na místě reklamaci
vyřešíme. U některých závad a produktů reklamace na místě možná není. V tom

případě s Vámi sepíšeme reklamační protokol a během několika dnů Vás budeme
kontaktovat s vyjádřením.
nebo
- Níže vyplňte emailovou adresu ze které jste provedli objednávku a obratem obdržíte email
s odkazem který Vás provede celým procesem vrácení zboží.

 

 

 

Vrácení zboží

Pokud jste objednali špatný model, zboží se Vám nelíbí nebo se jedná o nevodný dárek, je
možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit.

 Můžete využít dvou způsobů vrácení zboží

- Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné tak ihned
vystavíme dobropis a peníze Vám vrátíme.
nebo
- Níže vyplňte emailovou adresu ze které jste provedli objednávku a obratem obdržíte email
s odkazem který Vás provede celým procesem vrácení zboží.