Vše skladem a ihned k vyzvednutí v Praze

Jak vybrat servis

Telefony a počítače už jsou dávno věci denní potřeby. Někdy stačí chvilka nepozornosti, špatný pohyb rukou a je to. Z displeje jsou během okamžiku skleněné puzzle. Stalo se to asi každému z nás, možná právě proto čtete tento článek. Servisů, které opravují zařízení Apple je celá řada, ale není servis jako servis. V tomto článku se zaměříme na rozdíly mezi jednotlivými typy servisů.

Autorizované servisy

  • Pokud je zařízení v záruce a projde autorizovaným servisem, záruka pokračuje.
  • Autorizované servisy provádí opravy podle postupů předepsaných Applem. Kdekoliv na světě máte tedy jistotu kvalitní opravy (pokud ji autorizovaný servis může provést).
  • Většina autorizovaných servisů neprovádí opravy na počkání.
  • Mimo výměnu displeje, baterie a dalších (podle modelu zařízení) řeší autorizovaný servis všechny ostatní závady pouze nákladnou výměnou zařízení za nový kus (Exchange program).
  • Opravy jsou zde ve většině případů výrazně nákladnější. Například výměnu sluchátka u iPhone X řeší autorizovaný servis výměnou celého displeje (cca 8000 Kč). Pozáruční servis může vyměnit samotné sluchátko a oprava je tak mnohem levnější a rychlejší. 
  • Některá zařízení (iPad, Apple Watch a další) jsou brána jako “neopravitelná” (nerozebíratelná) a jediná možnost opravy je pouze již zmiňovaný Exchange program. 
  • Pro příjem do autorizovaného servisu musí být zařízení vždy odhlášeno ze služby “Najít” a dost často dojde při opravě ke smazání dat. 

Upozornění: Proto je důležité pravidelně zálohovat. Více informací v článku ZDE.

  • Pokud je zařízení po kontaktu s kapalinou nebo mechanicky poškozené tak, že neplní vstupní podmínky Apple, jediným řešením je opět pouze Exchange program.

 

Pozáruční servisy

  • Po opravě v pozáručním servisu hrozí ztráta původní záruky. (Servis však poskytuje záruku na opravený díl.) 
  • Mezi pozáručními servisy jsou velké rozdíly v kvalitě servisu a přístupu k zákazníkům. Pokud se tedy rozhodnete pro pozáruční servis, je dobré prověřit si jeho recenze a dát na celkový dojem (webové stránky, prodejna, přístup ke klientům, atd.).
  • V některých neautorizovaných servisech je možné provést některé úkony i na počkání. Třeba výměna displeje či baterie tak zabere třeba jen 30 minut.
  • Pozáruční servis může provádět opravy, na které má dostatečné vybavení a odborně proškolený personál. Není tedy problém opravovat vady základních desek, nebo již zmiňovaná “neopravitelná” zařízení. Je škoda vyhazovat plně funkční iPad jen proto, že baterie už není v dobré kondici. Stačí ji vyměnit.
  • Narozdíl od Autorizovaných opraven se pozáruční servisy nemusí řídit servisní politikou Apple. Díky tomu lze řešit opravy individuálně, a není tak například problém opravovat ani zařízení po kontaktu s kapalinou.

Další možností je samozřejmě oprava svépomocí. To ale rozhodně není pro každého. Než se rozhodnete zařízení servisovat doma, informujte se dopředu o správných technických postupech a nutném vybavení. Pokud si nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince ​​+420 733 418 418.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení