Vše skladem a ihned k vyzvednutí v Praze

Reklamace a vrácení zboží - B2B

Vrácení nebo reklamace zboží není obvykle radostná událost. Chápeme to, a proto se snažíme Vám celý proces co nejvíce usnadnit. Stále však platí jistá pravidla, která musíme navzájem dodržovat.

Reklamace

  • Záruku na většinu produktů poskytujeme i pro B2B zákazníky 24 měsíců.
  • Některé reklamace dokážeme řešit na dálku bez nutnosti zaslat zboží k nám. Po založení reklamace vždy vyčkejte na informaci, zda je zboží nutné k nám zaslat. Všechny instrukce obdržíte obvykle do 60 minut od založení případu.
  • Reklamaci vždy založte ihned po zjištění problému s dílem (jednak je to zákonná povinnost, ale hlavně díky tomu můžeme obratem problém řešit a případně informovat další zákazníky o možném problému a produkt stáhnout z prodeje).
  • Pokud bude potřeba zboží zaslat k nám, odešlete ho nejdéle tři týdny od vytvoření reklamace. Během této doby můžete založit i více reklamací a vše odeslat v jedné zásilce.
  • Pokud potřebujete nové zboží co nejdříve, vytvořte prosím novou objednávku a reklamaci následně budeme řešit vrácením peněz (dobropis). Informaci o tom, že chcete řešit reklamaci dobropisem, je nutné uvést při vytváření reklamace (reklamace jsou standardně řešeny výměnou za nový kus).

Vrácení nepoužitého zboží

  • I přesto že u B2B objednávek není vrácení zboží běžnou praxí, chápeme, že se občas může stát, že objednáte špatný díl nebo zákazník na opravu nedorazí. Nabízíme tak našim zákazníkům možnost vrácení zboží i při nákupu s B2B registrací.
  • Vrácení zboží do 14ti dnů u B2B registrace je určené pro výjimečné případy a zejména pro specifické díly na MacBooky a iPady, které se běžně na servisu již nevyužijí.
  • Nechceme na vracení nastavovat konkrétní limity a jsme rádi, že naprostá většina zákazníků chápe, kdy vrácení zboží mohou využít. Bohužel jsme se již setkali s tím, že někteří zákazníci tuto výhodu zneužívali. V takovýchto případech jsme u jejich účtu přistoupili k deaktivaci možnosti vracet jakýkoliv produkt.
  • Vytvoření případu a odeslání zboží zpět k nám musí proběhnout do 14ti kalendářních dnů od doby, co bylo doručeno zboží k vám. Vrácení po této době není možné.
  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Díly, které byly namontovány do zařízení nebo z nich byla odstraněna krycí folie, nemůžeme přijmout. Obal musí být ve stavu, tak jak Vám od nás dorazil, bez jakýchkoliv poznámek fixou/tužkou, nalepených samolepek atd.

Vrácení peněz při platbě na fakturu

Vracíme Vám peníze a platíte na fakturu? Zaplaťte prosím fakturu před odesláním zboží k nám. Peníze za vystavený dobropis Vám tak budeme moci zaslat obratem. Dobropis proplácíme přímo na účet, vzájemné zápočty faktur neděláme, a to ani v případě vrácení celé objednávky.

Jak správně zaslat zboží k nám

  • Každý produkt prosím označte číslem případu (uvidíte jej po založení reklamace/vratky)
  • NEPIŠTE prosím na obal nebo samotný produkt, použijte lepící štítek
  • Každý produkt označte zvlášť
  • Zboží důkladně zabalte (displeje a baterky nestačí poslat v bublinkové obálce)
Správně zaslané zboží
Špatně zaslané zboží
Špatně zaslané zboží
Správně Špatně Špatně
Správně zaslané zboží

Správně

Špatně zaslané zboží

Špatně

Špatně zaslané zboží

Špatně