Reklamace a vrácení zboží - B2B
Vrácení nebo reklamace zboží není obvykle radostná událost. Chápeme to, a proto se snažíme Vám celý proces co nejvíce usnadnit. Stále však platí jistá pravidla, která musíme navzájem dodržovat.
Reklamace
- Záruku na většinu produktů poskytujeme i pro B2B zákazníky 24 měsíců.
- Některé reklamace dokážeme řešit na dálku bez nutnosti zaslat zboží k nám. Po založení reklamace vždy vyčkejte na informaci, zda je zboží nutné k nám zaslat. Všechny instrukce obdržíte obvykle do 60 minut od založení případu.
- Reklamaci vždy založte ihned po zjištění problému s dílem (jednak je to zákonná povinnost, ale hlavně díky tomu můžeme obratem problém řešit a případně informovat další zákazníky o možném problému a produkt stáhnout z prodeje).
- Pokud bude potřeba zboží zaslat k nám, odešlete ho nejdéle tři týdny od vytvoření reklamace. Během této doby můžete založit i více reklamací a vše odeslat v jedné zásilce.
- Pokud potřebujete nové zboží co nejdříve, vytvořte prosím novou objednávku a reklamaci následně budeme řešit vrácením peněz (dobropis). Informaci o tom, že chcete řešit reklamaci dobropisem, je nutné uvést při vytváření reklamace (reklamace jsou standardně řešeny výměnou za nový kus).
Vrácení nepoužitého zboží
- I přesto že u B2B objednávek není vrácení zboží běžnou praxí, chápeme, že se občas může stát, že objednáte špatný díl nebo zákazník na opravu nedorazí. Nabízíme tak našim zákazníkům možnost vrácení zboží i při nákupu s B2B registrací.
- Vrácení zboží do 14ti dnů u B2B registrace je určené pro výjimečné případy a zejména pro specifické díly na MacBooky a iPady, které se běžně na servisu již nevyužijí.
- Nechceme na vracení nastavovat konkrétní limity a jsme rádi, že naprostá většina zákazníků chápe, kdy vrácení zboží mohou využít. Bohužel jsme se již setkali s tím, že někteří zákazníci tuto výhodu zneužívali. V takovýchto případech jsme u jejich účtu přistoupili k deaktivaci možnosti vracet jakýkoliv produkt.
- Vytvoření případu a odeslání zboží zpět k nám musí proběhnout do 14ti kalendářních dnů od doby, co bylo doručeno zboží k vám. Vrácení po této době není možné.
- Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Díly, které byly namontovány do zařízení nebo z nich byla odstraněna krycí folie, nemůžeme přijmout. Obal musí být ve stavu, tak jak Vám od nás dorazil, bez jakýchkoliv poznámek fixou/tužkou, nalepených samolepek atd.
Vrácení peněz při platbě na fakturu
Vracíme Vám peníze a platíte na fakturu? Zaplaťte prosím fakturu před odesláním zboží k nám. Peníze za vystavený dobropis Vám tak budeme moci zaslat obratem. Dobropis proplácíme přímo na účet, vzájemné zápočty faktur neděláme, a to ani v případě vrácení celé objednávky.
Jak správně zaslat zboží k nám
- Každý produkt prosím označte číslem případu (uvidíte jej po založení reklamace/vratky)
- NEPIŠTE prosím na obal nebo samotný produkt, použijte lepící štítek
- Každý produkt označte zvlášť
- Zboží důkladně zabalte (displeje a baterky nestačí poslat v bublinkové obálce)
![]() |
![]() |
![]() |
Správně | Špatně | Špatně |

Správně

Špatně

Špatně