Vše skladem a ihned k vyzvednutí v Praze

B2B FAQ

Zapomněl/a jsem něco objednat, přidáte mi to do objednávky?
 

Do objednávky nic přidat nemůžeme, ani je nemůžeme sloučit. Ale pokud je objednávka ve stavu NEVYŘÍZENÁ, tak ji ještě můžete celou stornovat a vytvořit si objednávku novou. Pro stornování volejte na naši infolinku.

Abychom stihli vše vyexpedovat a zabalit včas, pracujeme na objednávkách průběžně celý den. Někdy se tak může stát, že již pár minut po objednání je objednávka ve stavu VYŘIZUJE SE, a v tu chvíli už ji stornovat nelze. Díky tomuto procesu dokážeme garantovat, že všechny objednávky, které budou vytvořeny do 17:30, pošleme ještě ten stejný den.

Dělám dnes již druhou objednávku, sloučíte mi je?
 

Do objednávky nic přidat nemůžeme, ani je nemůžeme sloučit. Ale pokud je objednávka ve stavu NEVYŘÍZENÁ, tak ji ještě můžete celou stornovat a vytvořit si objednávku novou. Pro stornování volejte na naši infolinku.

Abychom stihli vše vyexpedovat a zabalit včas, pracujeme na objednávkách průběžně celý den. Někdy se tak může stát, že již pár minut po objednání je objednávka ve stavu VYŘIZUJE SE, a v tu chvíli už ji stornovat nelze. Díky tomuto procesu dokážeme garantovat, že všechny objednávky, které budou vytvořeny do 17:30, pošleme ještě ten stejný den.

Do kolika hodin musím udělat objednávku, aby jste jí ještě dnes odeslali?
 

Všechny objednávky vytvořené do 17:30 expedujeme ještě tentýž den. Následně je vezeme na depa jednotlivých dopravců.

Mimo toho, že zásilky vozíme přímo na depa dopravců, tak máme i pravidelné svozy v odpoledních hodinách. To je důvodem, proč Vám může přijít email s převzetím zásilky k dopravci v rozdílných časech.

Vybral/a jsem špatný způsob platby a potřebuji jej změnit.
 

Zavolejte na naši infolinku. Způsob platby Vám změníme.

Objednávka je na cestě ke mě, ale zboží již nepotřebuji.
 

Zásilku je nutné vždy od dopravce vyzvednout/převzít a následně řešit vrácení zboží. Více informací naleznete v sekci REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Výjimkou je objednávka, u které jste zvolili osobní odběr na naší pobočce. Pokud chcete takovou objednávku stornovat, zavolejte, prosím, na naši infolinku.

Chci reklamovat nebo vrátit zboží, jak to udělám?
 

V sekci REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ vytvořte nový případ. Co nejdříve vás budeme kontaktovat.

Mohu vrátit zboží i jako B2B zákazník?
 

V některých případech ano. Podívejte se prosím do sekce REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ, kde naleznete podrobné informace.

Mohu si díl pouze rezervovat a objednávku vytvořit později?
 

Bohužel to nelze. Takovouto rezervaci udělat nedokážeme, a to ani formou objednávky k osobnímu odběru, kterou následně pošleme.